A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei az interneten keresztül történő megrendelés esetén:
A Webáruház standard felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A felső menüsorokban található linkekre klikkelve megtekintheti az adott témához kapcsolódó alapvető tudnivalókat. A bal oldali oszlopban az áruházi kategóriák linkjei, míg a középső oszlopban a konkrét termékek és a hozzájuk kapcsolódó információk találhatóak.
A vásárláshoz regisztrálnia kell magát. A regisztráció után a megadott bejelentkező névvel és jelszóval már beléphet az áruházba. A kiválasztott terméknél a “Mehet” feliratú linkre klikkelve teheti az árut a kosarába, melyek rendelési mennyisége egyszerűen módosítható a feltüntetett darabszám rublika megváltoztatásával. Több árucikket is összevonhat. A vásárlás után a bal felső menüben a “kosár tartalma” gombra kattintva megnézheti kosara tartalmát. Itt van módja arra is, hogy a kiválasztott terméket eltávolítsa a kosárból. Ha vásárlását befejezte és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, úgy az áruátvétel módjának kiválasztását követően a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállítási módhoz tartozó szállítási díjat és az áruátvételkor fizetendő összeget.
A mi rendszerünk mindig egyedi szállítási díjat fog Önnek számolni, ellentétben más áruházakkal. A rendszer tudja a megrendelt áru súlyát, így a szállítási díj csak akkor határozható meg amikor az árucikkek a kosárban vannak, mert a szállítási díj attól függ, hogy Ön milyen mennyiségben és összegben vásárol. Válogathat a szállítási feltételek között és kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet. Ha nincs ideje a vásárlást befejezni, visszatérhet az áruházba később is. A kiválasztott terméket a rendszer 1 hétig a kosárban tartja, majd törli a kosár teljes tartalmát.A termék kosárba helyezése azonban nem jelenti a termék lefoglalását.
Ezt követően a lap alján található “Megrendelést elküld” gombra klikkelve fejezheti be a vásárlást. Önnek is van lehetősége arra, hogy megrendeléseit nyomon kövesse. Az áruházi rendszerbe való belépés után a “Megrendelések” gombra kattintva ellenőrizheti a már elküldött megrendelései állapotát. Erről 3 lépésben az áruházi rendszerünk is értesíti Önt.
- a megrendelés feldolgozásakor;
- a postára történő feladásról;
- és egy utólsó alkalommal, amikor a pénz megérkezett cégünknek.
Fizetési mód: az áru átvételekor postai utánvéttel történik, vagy előre utalás választása esetén számlát küldünk a megadott email címre mely tartalmazza a szükséges adatokat
Adatmódosítás: Amennyiben Ön regisztrált vásárló, úgy bejelentkezés után, az “Adatmódosítás” gombra kattintva szükség szerint megváltoztathatja adatait.
Elfelejtett jelszó: Klikkeljen a “Jelszó emlékeztetőre”. Rendszerünk azonnal elküldi önnek a jelszavát.
A Webáruház rendszere a megrendelések leadását követően automatikusan azonnal értesítést küld a kereskedő és a vásárló e-mail címére. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt. Mivel az értesítés a vásárló által megadott e-mail címre történik, ezért annak korrekt elérhetősége a vásárló felelőssége.
Megrendelése akkor lép életbe, ha on-line megrendelését e-mailben is vissza igazoljuk! Ez az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.
Termék vételára: minden estben a termékek mellett feltüntetett bruttó ár!
Az elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru vissza szolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza az
outletsportbolt.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás
igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi
használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon
technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon
elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával
tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF- ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név: Roxio Kft.
Székhely: 1183 Budapest Megyer u. 6.
Levelezési cím: 1184 Budapest Teleki u. 55/A1
Képviselő neve: Hermann Zoltán
Cégjegyzékszám: 01-09-988519
Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 23999657-1-43
Közösségi adószám: HU 23999657
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Pestszentlőrinci Fiók
Számlaszám: 11718000-21203325-00000000
E- mail cím: info[kukac]roxio.hu, webaruhaz[kukac]outletsportbolt.hu
Telefonszám: +36-70-9304651
3. A honlapon folytatott tevékenység
A honlap célja a Roxio Kft. által forgalmazott termékek bemutatása,
értékesítése és házhoz szállítása az Ön és a potenciális vásárlók
részére. (továbbiakban Felhasználó)
A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.
A honlap üzemeltetője a Roxio Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató)
4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és
elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során
felmerülő vagyoni és nem vagyoni eredetű károkért a szándékosan, súlyos
gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi
épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen
túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által
tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és
kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során
harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem
közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé
tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem
köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató
jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló
jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői
jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, a
jogtulajdonos engedélye nélkül terjeszteni tilos!
5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a
Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével
böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az
Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék
megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció lejárati
dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A Többet
olcsóbban menüpont alatt találja azokat a termékeket, amelyekre az
áruház több darab rendelése esetén mennyiségi kedvezményt biztosít. Az
Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő
termékek.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható.
Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra,
akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni.
A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve
érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes
jellemzőiről, áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési
feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan
listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a
gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár
tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja
azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni,
illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével
lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés
gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként
lehetőség van belépésre, regisztrációra, illetve regisztráció nélküli
vásárlásra is biztosítunk lehetőséget.
A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia:
e- mail cím, jelszó, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha
ettől eltérő a szállítási cím. A sikeres regisztrációról a Felhasználó
e- mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a
regisztrációjának törlését e- mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez
esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok
titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az
adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha
tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett
jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e- mail címre.
Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési
folyamat az e- mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a
számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy
összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott
adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét.
Adatbeviteli hibák vagy megrendelni kívánt mennyiség módosítása esetén
javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a
Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről
a honlapon, illetve e- mailben kap megerősítést.
Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-
mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán
belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Amennyiben ennek a
kötelezettségének nem tesz eleget, az ebből eredő hibás teljesítés vagy
nem teljesítés a Szolgáltatónak nem róható fel. A Szolgáltató a
Fogyasztó gondatlanságából vagy hanyagságából eredő többletköltségeinek
megtérítésének követelheti a Fogyasztótól (szállítási és adminisztratív
költségek).
Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont
segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása
menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani,
valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti
nyomon.
Egyebek:
– Az árak megtekintéséhez nincs szükség bejelentkezésre, az minden látogató automatikusan megtekintheti az adott
termékek alatt.
– Áruházunk Bankkártyás, egyéb online fizetési lehetőséget jelenleg nem biztosít vásárlói számára.
5.2. Ajánlati kötöttség, rendelés- visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja megrendelés
befogadásáról, és megküldi a rendelés- visszaigazolást. Ha a Felhasználó
a rendelés visszaigazolást nem kapja meg 48 órán belül, úgy a
Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket
nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó a rendelés-
visszaigazolás kézhezvételét követő 48 órán belül nem emel írásos
kifogást a rendelés- visszaigazolásban foglalt feltételek ellen, úgy
köteles a részére megküldött csomagot átvenni. Ennek elmulasztásából,
megtagadásából eredő költségek megtérítését a Szolgáltató követelheti.
Bővebben lásd elállási jog.
A visszaigazoló e- mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a
rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott
fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen
felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés
leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.
évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik,
és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a
Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás a Felhasználó regisztráció
során megadott e- mail címére történő még nem jön létre, azt kollégánk
minden esetben e-mailben visszaigazolja.
5.4. A szerződés iktatása
A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés
írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató azt megrendelés
számmal látja el, és a megrendelés száma alapján adatbázisban iktatja,
mely alapján a Felhasználó a megrendelést követő 2 éven belül azt
bármikor visszanézheti, ellenőrizheti. Felhasználó belépését követően a
Profil oldalon a Megrendelések menüpontban érheti el.
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Etikai kódex tartalmát a Szolgáltató magára nézve irányadónak tekinti.
Az Etikai kódex tartalma az alábbi linken érhető el: http://
www.szek.org/ content/ media/ www/ mediastore/0/639/131/szek- etikai-
kodex.pdf
5.5. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a megrendelt termék
mellé a csomagba helyezve juttat el a Felhasználó részére. A Felhasználó
kérésére a Szolgáltató indoklás nélkül, haladéktalanul számlamásolatot
állít ki felmerülő igény esetén.
Amennyiben a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni,
akkor nem kell azokat külön megrendelnie, elegendő a megrendelés
leadásakor vagy ezt követőn e- mailben jeleznie a megrendeléstől eltérő
számlázási igényét.
5.6. Fizetés
A Felhasználó az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatja ki a számára legmegfelelőbb fizetési módot.
Belföldi szállítás esetén választható az utánvételes és az előre történő átutalás fizetési mód is.
Webáruházunk jelenleg külföldre nem szállít.
5.6.1. Előre utalás
Amennyiben Ön a megrendelés leadásakor előre történő fizetési módot
választott, akkor kérjük várja meg tájékoztató levelünket, melyben
megküldjük az utaláshoz szükséges adatokat (kedvezményezett neve,
bankszámlaszám, közlemény). Előre történő fizetés esetén a megrendelt
termékek akkor kerülnek postázásra, ha a teljes vételár bankszámlánkon
megjelenik. A vételár kifizetésének eleget tehet az általunk megadott
bankszámla történő átutalással. Számlánkra készpénzes befizetést a
többletköltségek miatt nem tudunk elfogadni.
Előre történő utalás esetén, az utalás megkezdése előtt célszerű a
Szolgáltatóval egyeztetni. Az utaláshoz szükséges banki adatok ezen
Általános Szerződési Feltételek 2. pontjában megtalálhatók. Az átutalási
költségek minden esetben a Felhasználót terhelik, mely az adott
Felhasználó bankszámla szerződésében szereplő konstrukcióknak
megfelelően alakul.
5.6.2. Utánvét
Utánvételes fizetés esetén, a kézbesítéskor – a csomag átvételekor – a
kézbesítő postásnak/ futárnak kell kifizetnie a rendelésének összegét.
5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás
Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes bemutatása.
5.7.1. GLS futárszolgálat
A GLS munkanapokon (hétfőtől – péntekig 08:00 – 16:00 óra között
kézbesíti a csomagokat a feladást követő 1 munkanapon belül. Hétvégén
történő csomag kézbesítésre nincs lehetőség. Amennyiben a kézbesítéskor
Ön/ Önök nem tartózkodnak a megadott címen, úgy a kézbesítő értesítést
hagy a postaládájukban, hogy csomag küldeményük érkezett. A csomagot
telefonos egyeztetést követően ismételten megpróbálják kézbesíteni, majd
a csomag visszaszállításra kerül.
A Felhasználónak lehetősége van a számlázási adatoktól eltérően más
szállítási cím megadására is, így lehetőség van a csomag munkahelyen
történő átvételére is. Ezt kérem mindenképpen jelezze, hogy a csomagra
ráírhassuk.
A Szolgáltató a szállítás megkezdéséről e- mailben tájékoztatja a
Felhasználót. A csomag kiszállításáról, csomagszámról, futár
telefonszámáról a GLS sms-ben tájékoztatja.
Szállítási költségek a megrendelt termékek súlya/értéke és a választott
szállítási mód függvényében változik. A szállítási költségeket
tartalmazó táblázatot honlapunkon megtalálhatja. A megrendelés során a
termékek
kosárba helyezésekor a rendszer automatikusan számolja a termékek
súlyát, értékét, így a pontos szállítási költség a megrendelés
leadásakor a kosár oldalon a Felhasználó számára láthatóvá válik.
5.7.3. Egyéb szállítással kapcsolatos tudnivalók
A csomag átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a
csomagolás sérülésmentes- e. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a
csomagolás, és a sérülés a csomag átvételét megelőzően keletkezett, a
Felhasználó köteles kérni a kézbesítőtől/ futártól jegyzőkönyv
felvételét. A gyártás vagy szállítás során sérült termék visszavételét,
illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja, amennyiben a
szállítás során keletkezett (csomagolás látható) sérülés, átvételkor a
jegyzőkönyvben rögzítésre került. Az átvételt követően a termék nem
rendeltetés szerű használata során keletkezett sérülésért a Szolgáltató
felelősséget nem vállal!
A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló
dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele
megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó
kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy
távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt
nem áll módjában elfogadni.
Webáruházunk honlapján az aktuális raktárkészlet nem látható. A
készleten lévő termékek esetében a szállítás 3-5 munkanapon belül
történik, amennyiben a termék nincs raktáron kollégánk 2-3 munkanapon
belül jelzi és tájékoztatja a Felhasználót a várható szállítási
határidőről.
A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés
megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül
köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A
Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni.
Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult
a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor
jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés
teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint
vagy a a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás
felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben –
és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
A weboldalon megadott szállítási költségek, kizárólag belföldi Magyarország területén történő szállítás esetén érvényesek.
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre
vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint
az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a
továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott
terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő
harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14)
napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát
tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán,
telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1.
pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató
részére. Ebből a célból a Fogyasztó webáruházunk elállási nyilatkozat –
mintáját is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a
fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a
Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e- mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell
tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári
napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e- mail
vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e- mail illetve a
fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás
szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára,
hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató
1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14
napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa
megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a
Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött
csomagot (portós csomag) nem áll módjában átvenni. A termék
visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót
semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a
Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon
belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített
valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért
fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált,
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot
választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig
visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a
Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a
Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a
Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használat miatt következett be.
A Szolgáltató e- mailben értesíti a Fogyasztót a szállítás megkezdésének
tervezett időpontjáról, a szállítás megkezdése előtti napokban.
Amennyiben a Fogyasztó ezen értesítést kézhezvételét követően nem jelzi
elállási szándékát (megrendelés lemondását), az értesítésben megadott
szállítási dátum előtt, úgy a megrendelt termékek kiszállításra
kerülnek. Ezt követően az át nem vett csomagok esetében, a felmerült
szállítási költségek megtérítését a Szolgáltató követelheti a
Fogyasztótól.
Több termék rendelése setén, amennyiben csak részlegesen állnak el a rendeléstől, a szállítási díj is arányosan kerül visszatérítésre.
Fehérnemű,fürdőruha,fürdőlepedő esetén az elállási jog nem gyakorolható higiéniai okok miatt, ha a termék kibontásra, illetve használatra került (felhúzták, kimosták).
Fontos, hogy a csomag átvételének megtagadása nem minősül az elállási jog gyakorlásának és ebben az esetben a szállítási visszaszállítási költséget minden esetben kiszámlázzuk az ügyfél részére, annak meg nem fizetése esetén polgári peres eljárás keretében illetve követelés kezelő cég útján érvényesítjük.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a
Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ,
és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor
állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől
számított harmincadik napot követően kerül sor.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a
Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási
vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes
szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a
Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés,
fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős
tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében,
ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt
kötöttek ki.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében,
ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte
meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg
nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését
követően elveszíti elállási jogát.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással
szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az
átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt
érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a
termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn
túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel
időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit.
Használt termékek esetén ez a határidő 12 hónap.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági
igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek
közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a
Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás
költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja
vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az
indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de
nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül
közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat
hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a
teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba
jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A
Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet
megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére
történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem
köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja,
hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának
következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a
bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell
bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog
(termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a
Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak,
ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott
leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a
Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
(2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti
tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a
tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező
hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági
igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre,
illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással
kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz
előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország
területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a
rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek
tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a
Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a
Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben
mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási
igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre,
egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a
Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Roxio Kft
Levelezési cím: 1184 Budapest Teleki u. 55/A1.
Telefonszám: +36-709304651
E- mail cím: info@roxio.hu
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a
Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi
elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Roxio Kft
Levelezési cím: 1184 Budapest Teleki u. 55/A1.
Telefonszám: +36-709304651
E- mail cím: info@roxio.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt,
amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz
azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy
ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató
a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi
válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt
(üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak
átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli
panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a
Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a
jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a
Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben
egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben
megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást
jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló
fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem
rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a
Felhasználó számára:
• Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál : http:// www.nfh.hu/
magyar/ informaciok/ elerheto/ teruleti , Panasz bejelentési
tájékoztató: http:// www.nfh.hu/ magyar/ kapcsolat/ panaszbejelent
• Békéltető testület eljárásának kezdeményezése / Békéltető kérelem
adatlap elérhetősége: http:// bkmkik.hu/ index.php/ hu/ nyomtatvanyok/
bekelteto- testulet- eljarasi- adatlapja.html
• Bírósági eljárás kezdeményezése
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség további elérhetőségei:
Bács- Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 6000 Kecskemét, Klapka u. 34.
Postacím: 6000 Kecskemét, Klapka u. 34.
Telefonszám: +36 76 481 405, Telefax: +36 76 481 416
E- mail: fogyved_daf_kecskemet@nfh.hu
Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Postacím: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Telefonszám: +36 72 510 494, +36 72 510 790,
Telefax: +36 72 510 791
E- mail: fogyved_ddf_pecs@nfh.hu
Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Postacím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Telefonszám: +36 66 546 150, +36 66 546 151,
Telefax: +36 66 546 140,
E- mail: fogyved_daf_bekescsaba@nfh.hu
Borsod- Abaúj- Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 3530 Miskolc, Meggyesalja u. 12.
Postacím: 3501 Miskolc, Pf.:589
Telefonszám: +36 46 506 071, Telefax: +36 46 506 072
E- mail: fogyved_emf_miskolc@nfh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 1 450 2598
E- mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi
Felügyelőség
6721 Szeged, Tisza L. krt. 11.
Postacím: 6701 Szeged, PF: 12.
Telefonszám: +36 62 541 737
Telefax: +36 62 541 739
E- mail: fvf@fvf.csmkh.hu
Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
Postacím: 8050 Székesfehérvár, Pf.: 936.
Telefonszám: +36 22 501 751, +36 22 501 626,
Telefax: +36 22 501 627
E- mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
Győr- Moson- Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 9022 Győr, Türr stván u. 1.
Postacím: 9002 Győr, Pf.: 311.
Telefonszám: +36 96 329 244, Telefax: +36 96 329 186
E- mail: fogyved_nydf_gyor@nfh.hu
Hajdú- Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475.
Telefonszám: +36 52 533 924, Telefax: +36 52 327 753
E- mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
Adatvédelmi tájékoztató
Általános jogi közlemény
A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a webáruházban megvásárolható termékekkel összefüggő megrendelések teljesítése, szolgáltatások nyújtása és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást. A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit, amely folyamatosan elérhető a webáruház oldalán. A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot jelen közlemény bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Amennyiben látogatónknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük írja meg nekünk és kollégánk megválaszolja kérdését. Az üzemeletető elkötelezett a webáruház szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.
Adatkezelési alapelvek
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak
védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs
önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók
személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági,
technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát
garantálja. Az alábbiakban ismertetjük adatkezelési alapelveinket,
bemutatjuk azokat az elvárásokat, melyeket az üzemeltető saját magával,
mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart.
Az üzemeltető adatvédelmi koncepciója a tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal. A webáruházban adatkezelést az üzemeltető végez, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján. A megrendelés elküldésével a személyes adatok kiszállító cég irányába történő továbbításához a vásárló kifejezetten hozzájárul. A felhasználókról gyűjtött személyes adatokból készült statisztikákat harmadik fél részére kizárólag az adatközlő személyére vonatkozó információtól megfosztva továbbít. Az így továbbított adatból semmilyen eljárással nem reprodukálható az adatközlő valamely személyes adata. A webáruházban gyűjtött személyes adatokat más forrásból származó adatokkal az adatkezelő nem kapcsolja össze. Harmadik országba (külföldre) az üzemeltető felhasználói adatokat nem továbbít. A felhasználók adataiból az általános statisztikai módszerekkel készített kimutatásokat, elemzéseket az üzemeltető korlátlan ideig megőriz. Ezen adatokból nem lehet az érintettre vonatkozó következtetést levonni. A webáruház oldalán az üzemeltető különleges adatot (a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek- képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat) nem gyűjt felhasználóiról.
A webáruház látogatói a szolgáltatást önkéntesen használják. Amennyiben törvényi felhatalmazás alapján az üzemeltető köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, és annak minden feltétele adott, úgy a kérésnek eleget tesz. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybevevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem fog emelni. Az üzemeltető az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol.
A webáruházban előfordulhatnak linkek más, külső oldalakra. Az üzemeltető nem felelős más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Jelen nyilatkozat csak az üzemeltető által működtetett webáruházra vonatkozik.
A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP
címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett
személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát
és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai
jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az
adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése,
látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú
kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során
felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a
felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.
Vásárló személyes adatainak megadása
Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházban, úgy az első
vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is,
így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e- mail
címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges
jelszavát. A vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a
vásárló által bármikor törölhető.
A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni.
Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava
helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik
személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve
hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-
mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai
jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az
üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági
okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-
mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy
tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.
Hírlevél igénylés
A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.
Kapcsolat, Jogorvoslat
Az üzemeltető adatait teljes körűen megtalálja az “Céginfó” oldalon. Ha a
vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai
védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű
adatok
nyilvánosságáról szóló törvény szerint járhat el.
Elállási nyilatkozat
Amennyiben a Fogyasztó eláll vásárlási szándékától, a termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában
átvenni. A Szolgáltató vállalja, hogy a termékek visszaérkezését követő
14 napon belül visszatéríti a kiszállítási költséggel terhelt vételárat a
Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra történő utalással.
Név: Roxio Kft
Levelezési cím: 1184 Budapest Teleki u. 55/A1
Telefonszám: +36-709304651
E- mail cím: info[kukac]roxio.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Cégünk elérhetőségei / adatai
Cégnév: Roxio Kft.
Székhely: 1183 Budapest Megyer u. 6.
Cégjegyzék szám: 01-09-988519 , Fővárosi Bíróság
Adószám: 23999657-1-43.
adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-54334/2012.
Felelős kapcsolalttartó: Hermann Zoltán
Tel.: +36709304651 e-mail: info[kukac]roxio.hu
Ügyfélszolgálat: +36709304651
Nyitvatartás: H-V , 0-24
tárhely szolgáltató: Aktivportal 1188 Budapest Tiszavirág u. 81/b
A termékek átvétele személyesen a 1184 Budapest Teleki u. 55/A1 sz. alatt történik előzetes időpont egyeztetés után.